< Till bloggens startsida

Something made from the heart is never ugly



På ena bilden är det mina nya skor, jag valde något som tål vatten och är ganska varma. Eftersom jag har letat så länge efter skor så var jag inte längre så noga. Men jag gillar dem. Sen är nästa bild ett misslyckat hjärta ;) Vantarna har jag dessutom gjort själv. Funderar på att göra ett till par om jag hinner, har så mycket att göra. Sen håller jag även på med en mössa i färgerna brun och mörkgrön. Kan bli rätt snygg. Bilder på mig kommer att komma.

idag kommer min farfar på besök från Umeå, så han ska bjuda oss på middag. Kanske kinamat, vi får se. Det var länge sedan sist vi sågs, så ska bli kul ;) Just nu ligger två hundar bredvid mig och en fes, fy vad det luktar! ;S

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihÂg mig?
Trackback
RSS 2.0