< Till bloggens startsida

med ett leende vakar hon över oss.

Imorgon så är det skola igen, trist men sant.

Sen så ville jag bara berätta att jag hade en dröm som jag vill berätta om. Den handlade om Ella och hon hade en avskedsfest. Jag tror aldrig att jag har haft en dröm som gjort mig så lugn och fridfull efteråt. Jag fick säga hejdå till henne och det kändes som alla på hennes fest också fick göra det.

Jag minns att jag pratade med henne men kommer inte riktigt ihåg vad vi pratade om. Men efteråt så var jag liksom lättad. Jag tror jag behövde denna dröm för att gå vidare på riktigt. Jag önskar att alla som kände Ella skulle haft samma dröm.



<3

Kommentarer
Nina

Ella sa hej då åt dig i drömmen, på riktigt. jag miste min pojkvän när jag var 23 och jag hade många såna drömmar, det är jag glad för idag. Ella är närmare er än ni tror, alldeles tätt intill.



Kramar

2012-01-10 @ 17:10:47

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihÂg mig?
Trackback
RSS 2.0