< Till bloggens startsida

några år till skulle ha suttit fint.

26 December 1995 - 1 Januari 2012

När jag tänker på dig så ser jag dig med ett stort leende. Vila i frid Ella.


Du hade det lätt för att bli förbannad, men det var för att du inte tålde när andra pratade skit. Det var roligt att lyssna när du pratade om din familj och pojkvän eftersom dina ögon lyste upp och du log. Jag saknar dig mycket och jag är jätte ledsen, och därför kan jag inte ens tänka mig hur dina närmaste känner sig. Så därför sänder jag mina tankar till dem.

Jag gick på din minnestund och tände ljus. Det vara bara någon timme efter jag fått reda på den hemska nyheten. Det var då jag förstod att du verkligen var borta. Jag säger det igen, jag saknar dig.



Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihÂg mig?
Trackback
RSS 2.0