< Till bloggens startsida

we're only watching the stars



Här kommer dom, och jag ger er tipset att lyssna på lite högre volym.. Låter bättre då, konstigt nog ;P. Tears in Heaven är vacker, men den sitter mig inte lika varmt om hjärtat som Forever young. Jag lyckades nätt och jämt hålla mig från att gråta när jag sjöng den. Sen så vill jag tacka Caro som ställde upp på att sjunga med mig. Även min körledare Lennart Johansson vill jag tacka så mycket för att han spelade piano och lånade oss hans inspelnings saker. Tack.


Kommentarer
Hanna

Åh vad fint!!! Jag är nästan säker på att Ella hörde det där. Tårarna bara rinner ner för min kind, hon är så himla saknad <3

2012-01-18 @ 21:36:40
URL: http://hchristensen.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihÂg mig?
Trackback
RSS 2.0