< Till bloggens startsida

What I was living for all along

Vad har jag gjort idag då? Haft en väldigt kort skoldag, gått till inpuls för att träna med syrran.. jo juste, mellan dessa spelade jag in en låt på skojj som gick riktigt bra så jag var tvungen att göra något speciellt med den. En video med text!! Om du inte tror att de är jag som sjunger så finns en bild längs bak på mig! 
 
Ett tips! Lyssna UTAN hörlurar för att det låter bäst då. Jag satte dit en effekt som gör så att det låter som om man är i en sal och sjunger. Kallas Reverb och låter bara konstigt i hörlurar. Men upp till dig. 
Puss!

Kommentarer
J O Y ▲

Åh jisses vad du är duktig!

sv: Ja, hoppas jag med, hon är verkligen jättesjuk :(
Åh, tusen tack från oss båda hihi.
Kram!

2013-03-07 @ 00:06:02
URL: http://joysilver.blogg.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihÂg mig?
Trackback
RSS 2.0