< Till bloggens startsida

Staying strong through the storm

Tänkte jag skulle vara snäll och skriva ett blogginlägg :). Idag hade jag ett grammatik prov i engelskan, hoppas det gick bra :). Sen så har jag inte så mycket mer att göra i veckan.. Blir en konsert med flera körer på onsdag och sen så åker jag till mina kusiner senare i veckan. Har ju lov två dagar! Igår la jag mig lite senare för jag höll på att leka med mina naglar, jag satt på nagelförlängning för att vara exakt. Det var hårt jobb, riktigt hårt jobb. Men awesome resultat blev det! Inser dessutom mer för varje dag hur mycket jag saknar mitt långa hår! Så lägger upp lite bilder! Bye bye! :3
 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihÂg mig?
Trackback
RSS 2.0