< Till bloggens startsida

And I know a change is gonna come

Hallå allihopa!
Jag har blivit sjuk, snyter mig konstant och hostar lätt. Och såklart känner jag mig less och ofräsch så nu har jag bestämt mig för att jag vill färga håret! Jag vill ha tillbaka min ursprungliga färg (bilden i mitten). Visst passar jag i min nuvarande färg, MEN, den kräver mycket underhåll och jag orkar inte länge till! Ska fixa håret snarast möjligast, tänker dock gå till en frisör och färga håret! För första gången också :). Har alltid färgat håret hemma tidigare. Men nu vill jag att det ska bli perfekt så då tar vi inga chanser! Funderar på att färga hos Sax och Maskin i Luleå, men hittar inga öppettider! Har ni några tips på någon salong i Luleå som är bra på att färga så säg gärna till! Jag är som sagt otålig och risken är ju att vissa salonger är fullbokade de närmsta dagarna! :)

Tack i förhand! Hejdå! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihÂg mig?
Trackback
RSS 2.0