< Till bloggens startsida

Ett nytt kapitel i mitt liv

Här kommer en liten bildbomb från veckan som varit! Jag har köpt massor av kransar att ha runt huvudet som accessoarer och fixat naglarna på min kusin då hon hade bal och även mina egna fixade jag! Spenderade även en kväll med mina vänner på min balkong till sent inpå natten. De var där för mig då jag och min pojkvän gjorde slut i veckan. Så för er som inte visste har jag och Jonas gjort slut, tillsammans, då känslorna hade svalnat från hans sida och själv ville jag inte vara i ett förhållande där min partner inte ville vara med mig. Det har verkligen varit en känslomässig berg och dalbana den senaste veckan. Det känns såklart i hjärtat då man varit ihop i ett år och man hade så pass starka känslor för första gången. Men nu kan jag åtminstone vara öppen för att möta en människa som vill ha samma saker som jag i ett förhållande. Jag har även lärt mig mycket om mig själv och i framtiden kommer jag vilja ha fler raka puckar från människor i min omgivning. Jag vill inte slösa den tid jag har på gisslekar. Så det finns alltid något positivt i det negativa. Jag hoppas på en bra sommar med mina vänner och familj. Min magkänsla säger mig att trots allt kan det bli den bästa av alla. 











 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihÂg mig?
Trackback
RSS 2.0