< Till bloggens startsida

Måndag varje dag

Idag är det måndag. Tror jag. Inte riktigt säker längre då de flesta dagar känns som måndag nuförtiden. Tung och lång.  Tung och lång pga av att jag haft både praktik och arbete samtidigt nästan varje dag förra veckan. Plus så har annat hänt och jag har inte fått sova nog mycket.. Så jag är så förbaskat trött! Praktiken är på Luleå Tekniska förvaltning och det är rätt så bra där. Fika pauserna är perfekt placerade och jag har även börjat dricka te!! Jag?! Haha... Jag har även fått mitt sommarschema på biltema och får yrselanfall av alla jobbtillfällen. 8 veckors jobb. Tur att jag har lite lediga dagar då och då så jag kan vara med mina vänner osv. Längtar så till Pride och till hamnfestivalen just nu, ska bli så kul!! Kommer måla regnbågsfärgade naglar till mig och mina vänner inför Pride, såklart kommer bilder på dem komma upp på bloggen. Bilderna nedan är på mig från idag! 

Den sista bilden är på mig när jag jobbade första gången i bistron på Biltema. Man måste ha en sån där hatt eller en mössa!

 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihÂg mig?
Trackback
RSS 2.0