< Till bloggens startsida

Sommarväder where are you?

Hejsan bloggen och mina läsare!

Jag har denna vecka haft en vecka med släkt som har sovit över och jag har bara jobbat en dag. Resten av dagarna har varit sysslor hemma, städa, diska, gå ut med hunden, laga mat och sen upprepar man allt igen.. Känner mig som en hemmafru och har aldrig varit så uttråkad speciellt efter en underbar helg förra veckan! Jag var på Pride med vänner och det var helt enkelt underbart och roligt som tusan!
Jag målade mina vänners naglar i regnbågsfärger! Bilder kommer sen! 

Firade midsommar igår och frågan man ställde sig var: Var tusan är sommaren? Inte var den i Luleå. Det var svinkallt och regnade då och då... Hoppas det blirsommarväder snart! Bilden nedan är hur jag såg ut på midsommar! Och idag ska jag äntligen få åka karuseller! Som jag har längtat! Bye bye! 




Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihÂg mig?
Trackback
RSS 2.0