< Till bloggens startsida

UF-mässan



Vi hade en peppvägg i personal rummet!



Jag och min kompis Rebecka som larvade oss framför kameran!


Lunchen för de som hade ett UF företag!

Var även entrévärd! Fick räkna antal besökare!



Lunch på Max, bilder tagna av min kompis Rebecka!





Sedan hade vi gala middag med prisutdelning den första dagen där även vi Volontärarbetare fick vara med! :) vi satte på oss finkläder och fixade oss på några minuter en stund innan bussen avgick till porsön! Så lite fina var vi ändå! Bilden är tagen av Rebecka! 


Underhållningen bestod av en superduktig manskör från LTU! 

Det var alla bilder jag och Rebecka tog :) hoppas ni ser hur pass roligt det var! På måndag ska vi på middag med volontärerna, ska bli riktigt kul!



Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihÂg mig?
Trackback
RSS 2.0